Our Sustainable Growth

Naším závazkem je vyrábět kosmetiku udržitelnějším způsobem

V rámci programu udržitelnosti společnosti L’Oréal, Sharing Beauty With All, který byl zahájen v roce 2013, si skupina stanovila několik hmatatelných závazků s cílem transformovat svůj obchodní model ve prospěch inkluzivnějšího a zodpovědnějšího podnikání. Tyto závazky se týkají všech dopadů skupiny a zahrnují celý hodnotový řetězec – od návrhu produktů až po distribuci – včetně výrobního procesu a zajišťování surovin, rozvoje zaměstnanců a závazků vůči komunitám. L’Oréal Paris jako hlavní značka skupiny L'Oréal přímo, přispívá k těmto úspěchům.

 
Brand Section Our Sustainable Growth Image 1

Závazek produktů Elvive

Vlajkovou lodí značky L’Oréal Paris v rámci úsilí v oblasti udržitelnosti je řada Elvive. Elvive dokazuje, že renomé šetrnosti vůči životnímu prostředí a inovativní produkty se vzájemně nevylučují. Vynakládá maximální úsilí s cílem minimalizovat svoje dopady na životní prostředí. Jaký je plán? Udržitelné obaly a udržitelnější složení. Postup je jednoduchý!

Optimalizace obalů

Do roku 2020 budou všechny šampóny a kondicionéry Elvive aleny v obalech ze 100 % recyklovaného plastu (čímž se ušetří neuvěřitelných 7000 tun nového plastu, což představuje hmotnost celé Eiffelovky) a budou 100% recyklovatelné.

A co oblíbené složení produktů Elvive?

Díky nejnovější generaci technologie ko-emulze se k obalení vláken používají ty nejtenčí vrstvy mikro kapiček. To znamená, že se používá méně silikonu a zvyšuje se biologická rozložitelnost složení, aniž by bylo nutné je vyvíjet znovu (maska Elvive Mask Full Resist e např. již nyní biologicky rozložitelná z 97,5 %). Kromě toho přijímáme opatření, abychom zredukovali seznam ingrediencí včetně konzervačních látek a parfémových složek, přičemž usilujeme o koncentrovanější složení bez obsahu vody.

A co dál?

Opatření ve prospěch čistší a zelenější planety musí začít již v samotném prvopočátku: ve výrobním procesu. Elvive se vyrábí v uhlíkově neutrálním výrobním závodě, který 100% využívá obnovitelnou energii s nulovými emisemi CO2. Závod vlastně spotřebovává energii, která se získává díky novému využití odpadu z místního lesa.

Elvive stanovila základ toho, co se brzy stane globální normou udržitelnosti společnosti L’Oréal Paris. Jsme odhodláni postavit se výzvám, které pro nás planeta přichystala. Na viděnou v roce 2021, kdy se dozvíte více... zůstaňte ve spojení!

 
Brand Section Our Sustainable Growth Image 10

Naším závazkem je pomáhat a podporovat lidi během covidové krize  

Solidarita s pracovníky ve zdravotnictví

V této obtížné době chce i společnost L’Oréal Paris přispět ke globálnímu boji proti onemocnění covid-19. Všem partnerským nemocnicím a pečovatelským domům pro seniory jsme dodali 2 milióny lahviček dezinfekčního přípravku na ruce, abychom podpořili jejich neúnavnou práci při ochraně lidí a přispěli k prevenci šíření této bezprecedentní pandemie. Prozatím přijímáme všechna možná opatření, abychom ve všech zemích předcházeli nedostatku produktů, dokud mají naše výrobní závody kapacitu uspokojovat poptávku.

Pomáháme lidem v izolaci zlepšit duševní pohodu

Přestože jsou karanténní opatření zaváděná v mnoha zemích nutná, vedla u mnoha lidí k izolaci. Společnost L’Oréal Paris stála po boku komunit, ve kterých během tohoto období působíme, a zaváděla v rámci jejich podpory různé solidární iniciativy. Naši odborníci například sdíleli poradenství v oblasti krásy přes Instagram a Facebook a snažili se našim sledujícím pomoci postarat se o sebe, pozvednout jim náladu tutoriály líčení, návody na domácí barvení vlasů a tipy pro každodenní péči o pleť. V rámci charitativního úsilí L’Oréal Men Expert podpořili nový program Movember pro duševní zdraví a prevenci sebevražd pod názvem ALEC (z angl. Ask, Listen, Encourage action, Check in), jehož smyslem je při rozhovorech pokládat otázky, naslouchat, povzbudit k činnosti a zůstat ve spojení. To je obzvláště důležité v dobách, kdy jsou muži v izolaci náchylnější k pocitům úzkosti, deprese a myšlenkám na sebevraždu.

Brand Section Our Sustainable Growth Image 3