O nás

L’Oréal Paris je významná světová kosmetická značka, která přináší všem to nejlepší z luxusní krásy. Od líčení a péče o pleť, přes péči o vlasy až po barvy na vlasy: naše filozofie založená na průkopnictví je řídicím motorem špičkové kvality vědeckého výzkumu a neustálých inovací. Bezpečnost, účinnost a kvalita jsou naším cílem již více než 110 let. Jako značka, která vždy podporovala a zasazovala se o práva žen, bojuje L’Oréal Paris proti stereotypům a prosazuje moderní náhled na ženy. Podporujeme opravdu všechny ženy na jejich cestě, aby našly naplnění, každá podle svých vlastních pravidel a přání.

KRÁSA V POHYBU

Na počátku značky L’Oréal Paris stál vědec jménem Eugène Schueller, jehož zvláštní posedlost vědeckým pokrokem určovala směřování odvětví krásy tehdy i nyní. O 110 let inovativního vědeckého výzkumu později může L’Oréal Paris hrdě představit řadu vysoce pokročilých výrobků pro krásu, které jsou bezpečné, účinné a klinicky ověřené. Příprava a zdokonalení naší palety přísad trvaly dlouhé roky: regenerační Ceramide R v péči o poškozené vlasy Elseve Total Repair, vlastní stabilní a ekologický systém filtrace UV Mexoryl SX nebo Pro-Xylane – udržitelná a chemicky ekologická inovace cukrů proti stárnutí, která je součástí ikonické péče o pleť Revitalift Laser. 
Hledání inovací založených na principech zodpovědnosti je součástí naší DNA a L’Oréal Paris jde ještě dále v rámci svých zásad společenské odpovědnosti firem. Od roku 1989 – o 14 let dříve, než v tomto odvětví vstoupil v platnost příslušný zákonný požadavek – jsme ukončili testování našich přísad na zvířatech a pro zajištění bezpečnosti výrobků jsme zavedli inovaci Episkin. Tento model rekonstruované pleťové tkáně, který je výsledkem více než 30 let vědeckého výzkumu a odborných znalostí společnosti L’Oréal v oblasti regenerace tkání, je cenným nástrojem pro pochopení interních mechanismů biologie pleti, aniž by bylo ublíženo jedinému živému organismu. 
Co nám tedy budoucnost přinese? V udržitelných inovacích budeme pokračovat a naším aktuálním cílem je nahradit do konce roku všechny obaly od šampónů recyklovanými a recyklovatelnými obaly. 

KRÁSA INSPIRUJE

L’Oréal Paris jako ikona francouzské krásy po celém světě představuje krásu ve všech jejích podobách. Věříme, že v oblasti krásy neexistuje univerzální řešení pro všechny: naopak, krása je zcela jedinečná. Známý „Tým snů“ L'Oréal Paris tvoří ambasadorky všech národností a ze všech oblastí, od ikon filmu a módy až po hudební průmysl. Tyto výjimečné ženy jsou mezinárodními mluvčími značky a odrážejí rozmanitost našich zákazníků. V prostředí posedlém mládím, ve kterém si starší ženy připadají neviditelné a nedůležité, se L’Oréal Paris spojila s britskou verzí magazínu Vogue a představila „The Non-Issue“ – publikaci vydanou v roce 2019, která se zamýšlí nad tím, proč by věk neměl představovat problém.
Francouzská kultura je hlavní motivací značky L'Oréal Paris při tvorbě produktů, ale nejen to. Vedle kosmetiky je značka ztělesněním pařížského svobodomyslného přístupu k úspěchu a stala se opravdovým partnerem krásy na mnoha významných akcích. Od roku 1997 je L’Oréal Paris oficiálním partnerem pro líčení na prestižním Filmovém festivalu v Cannes, kde dává do služeb filmu své odborné znalosti v oblasti krásy. Kromě toho každý rok poskytujeme odborné poradenství v oblasti krásy v zákulisí pařížského týdne módy. Jako značka zaměřená na spotřebitele využíváme tyto významné akce ve Francii k tomu, abychom se mohli s veřejností podělit se o své odborné znalosti z oblasti krásy. Jednou za rok demokratizujeme krásu pařížského týdne módy s Le Défilé L’Oréal Paris, prvním módním molem, které je otevřené všem.

KRÁSOU K SILNĚJŠÍMU JÁ

„Protože já za to stojím.“
Těchto pět jednoduchých slov se stalo ikonickým sloganem pro krásu a posílení postavení žen, zpřístupňující luxus všem. S tímto mottem značka L’Oréal Paris vytvořila první reklamní slogan v historii, který zdůrazňuje především sebedůvěru. Od doby, co tento slogan L’Oréal Paris v roce 1971 zazněl poprvé, spojuje zákazníky se značkou i jejich vlastní sebehodnotou. Není to však jen symbol silnějšího já, kterou značka podporuje. 
Našimi mluvčími jsou osobnosti, které představují nejrůznější společenské vzory podporující sílu a práva žen a inspirují ostatní k tomu, aby každý den následovali svůj talent. Eva Longoria je vůdčí osobností feminismu v zábavním průmyslu, Jane Fonda je ikonou feminismu, která bojuje za práva žen a ekologii. Liya Kebede spolupracuje s nadací Lemlem Foundation, která pomáhá umělkyním a řemeslnicím v Africe tím, že jim zajišťuje přístup k lékařské péči, vzdělání a pracovním příležitostem. Doutzen Kroes spolupracuje s asociací „Elephant Crisis Fund“ na odvrácení trendu krutého zacházení se zvířaty. 
Ve všem, co značka L’Oréal Paris dělá, jsou zdůrazňovány hodnoty feminismu – například prostřednictvím akcí jako je „Women of Worth“. Po mnoho let oceňujeme výjimečné ženy, které obětují svůj čas, aby předaly pozitivní hodnoty svým komunitám. Tyto akce poskytují těmto ženám cennou platformu, kde získají podporu pro své iniciativy i prostřednictvím nezbytného financování. 

STAND UP! POMÁHEJME!

„L’Oréal Paris se staví za posílení postavení žen ve všech oblastech života. Obtěžování na veřejnosti je v přímém rozporu s našimi závazky pomáhat všem ženám na jejich cestě k silnějšímu já. S organizací Hollaback! a dalšími místními partnery z nevládního sektoru chceme podpořit muže i ženy, aby se nebáli a bezpečně reagovali v případě, že budou svědky obtěžování nebo jej zažijí na vlastní kůži. Společně můžeme vytvořit pro dívky a ženy svět, ve kterém budou hrdě kráčet vpřed bez obav z obtěžování a násilí. Stojí to za to.“ Delphine Viguier-Hovasse, generální ředitelka značky L’Oréal Paris.
V rámci našeho mezinárodního programu „Stand Up“ chceme ve spolupráci s odbornou nevládní organizací Hollaback! vyškolit 1 milion žen a mužů tak, aby věděli, jak mají zakročit, pokud se stanou svědky nebo na vlastní kůži zažijí obtěžování na veřejnosti. Tímto chceme přispět k vytvoření rovnoprávnějšího prostředí založeného na vzájemném respektu a důstojnosti. Protože všichni za to stojíme. 
*Ipsos – Mezinárodní průzkum sexuálního obtěžování na veřejnosti – L’Oréal Paris – Duben 2019.