Inovace, které můžete zažít na vlastní kůži

Jako značka založená na vědeckých poznatcích pracujeme při zlepšování našich produktů a služeb v oblasti krásy s nejnovějšími technologiemi, využíváme umělou inteligenci, data a technologické inovace. Díky technologiím rozšířené reality a umělé inteligence dokážou naše virtuální služby, jako je Skin Genius nebo Virtuální zrcadlo, vytěžit milióny jednotlivých dat, abychom mohli poskytovat na míru šitá doporučení produktů. Ta poskytuje výhradně L’Oréal Paris. 

Brand Section Digital Experiences Image 1

Make Up Genius byl prvním projektem značky, který nabízel digitální služby s realistickou simulací. Díky němu měly ženy příležitost vyzkoušet produkty, o jejichž koupi by možná ani neuvažovaly. Ženy nyní mohou být v reálném čase umělkyněmi vlastního vzhledu a nakupovat okamžitě online.. Skin Genius, s podporou technologie Modiface získané společností L’Oréal v roce 2018, poskytuje spotřebitelům doporučení na základě personalizovaných informací o jejich pleti – jasu, kvalitě pórů, pevnosti, jemných i hlubších vráskách a tónu pleti. Díky této úspěšné kombinaci klinických poznatků a technologického pokroku nabízí Skin Genius spolehlivost, která odpovídá dermatologické diagnóze na 98 %.

Tyto vlastní inovace posouvají hranice personalizované krásy, protože pomáhají ženám v každodenním životě a poskytují jim jedinečný zážitek i s masovou značkou kosmetiky a beauty produktů.