![Brand Section Digital Experiences Image 1](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=260&rev=8cb2e5b1b8a744dcab9ec7e6056866fe&hash=D4BD47407DAD3DA5A9A2BA6FBE44A62F0423EA89 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=320&rev=8cb2e5b1b8a744dcab9ec7e6056866fe&hash=BA96FA000C9EE2D4AF31F71F1FABFB2786091964 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=660&rev=8cb2e5b1b8a744dcab9ec7e6056866fe&hash=3ABD28818A266A1035C13AE771A3144698C1B9F5 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=700&rev=8cb2e5b1b8a744dcab9ec7e6056866fe&hash=0EFB74FC212B7011BD38071ED9FB34DF3C1B3D70 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=810&rev=8cb2e5b1b8a744dcab9ec7e6056866fe&hash=15C96697A318DF5B0A95A06EE7F2EE5C02EA111C 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=910&rev=8cb2e5b1b8a744dcab9ec7e6056866fe&hash=8096C3B7123F39F55DB057ED6FD73AD613806B3D 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=1170&rev=8cb2e5b1b8a744dcab9ec7e6056866fe&hash=DFA2C0A8AB738455E2CBB7530BF44E209633297C 1170w)
Make Up Genius byl prvním projektem značky, který nabízel digitální služby s realistickou simulací. Díky němu měly ženy příležitost vyzkoušet produkty, o jejichž koupi by možná ani neuvažovaly. Ženy nyní mohou být v reálném čase umělkyněmi vlastního vzhledu a nakupovat okamžitě online. Skin Genius, s podporou technologie Modiface získané společností L’Oréal v roce 2018, poskytuje spotřebitelům doporučení na základě personalizovaných informací o jejich pleti – jasu, kvalitě pórů, pevnosti, jemných i hlubších vráskách a tónu pleti. Díky této úspěšné kombinaci klinických poznatků a technologického pokroku nabízí Skin Genius spolehlivost, která odpovídá dermatologické diagnóze na 98 %.
Tyto vlastní inovace posouvají hranice personalizované krásy, protože pomáhají ženám v každodenním životě a poskytují jim jedinečný zážitek i s masovou značkou kosmetiky a beauty produktů.