1909 Počátky společnosti L’Oréal: Revoluční barva na vlasy a zakladatel-vizionář
Založení společnosti L’Oréal v roce 1909 proběhlo ve stejnou dobu, kdy se chemik Eugène Schueller dočkal prvního záblesku své geniality. Módu opanoval chlapecký styl a ženy chtěly nosit krátké blond vlasy. Eugène patentoval složení barvy na vlasy, která se dala na rozdíl od ostatních na trhu v té době zcela bezpečně použít. Jeho barvy na vlasy se staly těžištěm společnosti pro několik nadcházejících desetiletí.
![Brand Section History Image 1](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-1.jpg?w=260&rev=294d7b7d38d6413f964323e7b475eeae&hash=98AB15C5506CD6F6610DF498CCBD194F954DE18F 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-1.jpg?w=320&rev=294d7b7d38d6413f964323e7b475eeae&hash=F47BCE624CCD7E77BB752CE6B58B97BD0FFA3588 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-1.jpg?w=660&rev=294d7b7d38d6413f964323e7b475eeae&hash=C2A2F03F2AB19F054B7EB9928C6AFDBDCAF27171 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-1.jpg?w=700&rev=294d7b7d38d6413f964323e7b475eeae&hash=FCDBF7721E091F2E0B6DCAF45460924259F7D639 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-1.jpg?w=810&rev=294d7b7d38d6413f964323e7b475eeae&hash=7EE3BF6ACAD613CDA7B6BA2DF33F8E76F8A0A5AB 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-1.jpg?w=910&rev=294d7b7d38d6413f964323e7b475eeae&hash=77268AAFF866B21869C952E3004D5FD9D1FF5EB4 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-1.jpg?w=1170&rev=294d7b7d38d6413f964323e7b475eeae&hash=44D76B2AB0568D3238BE5E78DF421DBCD6A1FB66 1170w)
60. a 70. léta 20. století: Inovace jako nástroj pro emancipaci
V 60. letech se díky inspiraci Brigitte Bardot staly trendem dlouhé vlasy, divoké a sexy rozevláté, nebo zkrocené a vyčesané na temeno. Pod vedením Françoise Dalleho šla společnost s dobou a inovovala, aby nabízela produkty, které si ženy přály, a přitom neustupovala z požadavků na jejich bezpečnost. Uvedení značky Préférence, barvy na vlasy pro domácí použití, v 70. letech, se stalo milníkem v historii společnosti. Tehdy se zrodilo světově proslulé heslo společnosti „Protože já za to stojím.“. Jednalo se o první reklamní sdělení, které zdůrazňovalo význam sebeúcty.
80. a 90. léta 20. století: Pomáháme ženám sebevědomě čelit světu
S tím, jak v 80. letech stále více žen zaujímalo důležité role ve veřejném životě a na pracovištích, značka L’Oréal Paris začala nabízet make-up a produkty péče o pleť, aby jim pomohla čelit světu s příjemným pocitem a zachovat si mladistvý vzhled.
![Brand Section History Image 2](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-2.jpg?w=260&rev=b352d33ad2fe4a46ac1f7f155f381c8e&hash=527CCB884AEEB109D881711E80A764A439B27DF4 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-2.jpg?w=320&rev=b352d33ad2fe4a46ac1f7f155f381c8e&hash=17C995380746DB2A0BDA8216F405F047EF4C8367 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-2.jpg?w=660&rev=b352d33ad2fe4a46ac1f7f155f381c8e&hash=45ACAB5D51965932B44CFE430A4A1F9DB5EBB6D2 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-2.jpg?w=700&rev=b352d33ad2fe4a46ac1f7f155f381c8e&hash=259B3CBC8B1ED02B0A08909A910D383595B13882 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-2.jpg?w=810&rev=b352d33ad2fe4a46ac1f7f155f381c8e&hash=FF96D4EA4C8DB72CE67732722543060BA11CCABF 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-2.jpg?w=910&rev=b352d33ad2fe4a46ac1f7f155f381c8e&hash=F6427F5DA1A9D191CE55A0FFD328E4C2AD538440 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-2.jpg?w=1170&rev=b352d33ad2fe4a46ac1f7f155f381c8e&hash=960ADE21D60B241E26FFE4AC72BADEB8FC680792 1170w)
Přelom tisíciletí: Nové hranice
Přelom tisíciletí znamenal pro společnost L’Oréal novou éru. Urychlila se její expanze na nové trhy, do nových segmentů a distribučních kanálů a začali jsme řešit náročný úkol - jak dosáhnout udržitelnosti našich výrobků. Zrodila se také první masová značka pro muže - L’Oréal Men Expert. Značka se také dříve než její konkurence chopila příležitosti související s digitálními technologiemi a nadále inovovala, aby udržela krok s dobou a mohla spotřebitele doprovázet, i když se jejich životní styl a potřeby měnily.
![Brand Section History Image 3](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-3.jpg?w=260&rev=92ffdb961db14d0fb8e7758c8439c242&hash=89E6D8E3C6C6702406674468894738F252B08C81 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-3.jpg?w=320&rev=92ffdb961db14d0fb8e7758c8439c242&hash=F69C02716A3AD8F78FB2B063714E27D1F6A54E8D 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-3.jpg?w=660&rev=92ffdb961db14d0fb8e7758c8439c242&hash=1EBD1D56FBED1CB034F1D2FE99E97663AD195081 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-3.jpg?w=700&rev=92ffdb961db14d0fb8e7758c8439c242&hash=B6B8F053AA40517A7EBFC43B50A0FDCE50F651A2 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-3.jpg?w=810&rev=92ffdb961db14d0fb8e7758c8439c242&hash=19B285A6207725FFC237A793623CA90F1DE45330 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-3.jpg?w=910&rev=92ffdb961db14d0fb8e7758c8439c242&hash=ED4171461CBCD101CC20623899BAC72C7B924364 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-3.jpg?w=1170&rev=92ffdb961db14d0fb8e7758c8439c242&hash=33D9F3356D5B88231BDC3A74C32AB7751CB004E3 1170w)