Brand Section History Hero

Naše historie

Příběh společnosti L’Oréal Paris: 110 let pokroku, který zdaleka nekončí

1909 Počátky společnosti L’Oréal: Revoluční barva na vlasy a zakladatel-vizionář 

Založení společnosti L’Oréal v roce 1909 proběhlo ve stejnou dobu, kdy se chemik Eugène Schueller dočkal prvního záblesku své geniality. Módu opanoval chlapecký styl a ženy chtěly nosit krátké blond vlasy. Eugène patentoval složení barvy na vlasy, která se dala na rozdíl od ostatních na trhu v té době zcela bezpečně použít. Jeho barvy na vlasy se staly těžištěm společnosti pro několik nadcházejících desetiletí. 

Brand Section History Image 1

60. a 70. léta 20. století: Inovace jako nástroj pro emancipaci 

V 60. letech se díky inspiraci Brigitte Bardot staly trendem dlouhé vlasy, divoké a sexy rozevláté, nebo zkrocené a vyčesané na temeno. Pod vedením Françoise Dalleho šla společnost s dobou a inovovala, aby nabízela produkty, které si ženy přály, a přitom neustupovala z požadavků na jejich bezpečnost. Uvedení značky Préférence, barvy na vlasy pro domácí použití, v 70. letech, se stalo milníkem v historii společnosti. Tehdy se zrodilo světově proslulé heslo společnosti „Protože já za to stojím.“. Jednalo se o první reklamní sdělení, které zdůrazňovalo význam sebeúcty. 

80. a 90. léta 20. století: Pomáháme ženám sebevědomě čelit světu

S tím, jak v 80. letech stále více žen zaujímalo důležité role ve veřejném životě a na pracovištích, značka L’Oréal Paris začala nabízet make-up a produkty péče o pleť, aby jim pomohla čelit světu s příjemným pocitem a zachovat si mladistvý vzhled.

Brand Section History Image 2

Přelom tisíciletí: Nové hranice 

Přelom tisíciletí znamenal pro společnost L’Oréal novou éru. Urychlila se její expanze na nové trhy, do nových segmentů a distribučních kanálů a začali jsme řešit náročný úkol - jak dosáhnout udržitelnosti našich výrobků. Zrodila se také první masová značka pro muže - L’Oréal Men Expert. Značka se také dříve než její konkurence chopila příležitosti související s digitálními technologiemi a nadále inovovala, aby udržela krok s dobou a mohla spotřebitele doprovázet, i když se jejich životní styl a potřeby měnily.

Brand Section History Image 3