Protože vy za to stojíte! Slavíme 50 let podpory sebevědomí každé ženy

L’Oréal Paris je více než jen kosmetická značka


Když říkáme „My za to stojíme,“ není to jen slogan, ale poslaní značky. Vzít krásu do vlastních rukou dodává sebejistotu. Věřit ve svojí vlastní krásu je něco, co nemůže ovládat nikdo jiný: je to skutečná síla. L’Oréal Paris svojí neustálou prací směřuje ke dni, kdy uslyšíte „My za to stojíme“ a ženy všude na světě odpoví: „Nikdy jsme o tom ani na chvíli nezapochybovaly.“

Legendární slogan sjednocuje ženy po celém světě

Naše charakteristické heslo vytvořila v roce 1971 Ilon Specht, tehdy 23letá pracovnice reklamní agentury McCann v Manhattanu, a stejnou silou rezonuje i dnes. Náš světově známý slogan, první reklamní sdělení, které kdy podporovalo sebevědomí, je posilňujícím odkazem spojujícím zákazníky značky. Věta „Protože my za to stojíme,“ se od té doby stala symbolem pro posílení postavení žen všech věkových skupin a původu, aby věřily ve svoji krásu a vlastní hodnotu. Díky inspirativním a kulturně rozdílným ženám, které stojí v čele značky po celém světě, je tato fráze relevantní nejen pro jejich generaci a generaci jejich matek, ale i pro všechny další generace.

Od svého založení byl text „Protože my za to stojíme“ přeložený do 40 jazyků a stal se silným motem spojujícím ženy po celém světe, které povzbuzuje k tomu, aby se odhodlaně chopily svých ambicí, věřily ve svoji hodnotu a každý den plnily své cíle.

Posílení postavení žen prostřednictvím krásy podpořené vědou

Značka L’Oréal Paris, opírající se o průlomovou vědu, zlepšuje postavení každé ženy prostřednictvím špičkových kosmetických výrobků, které jsou poháněné nejnovějšími pokroky v oblasti receptur a služeb. Nejmodernější výrobky značky dodávají ženám sebevědomí a zároveň jim pomáhají zaujmout ve společnosti místo, jaké si zaslouží, být úspěšnými a měnit svět k lepšímu. Společnost L‘Oréal Paris už déle než sto let zpřístupňuje průlomové kosmetické inovace všem, a to bez kompromisů v rámci jejich účinnosti a bezpečnosti. Podpora sebedůvěry tímto způsobem je klíčovým faktorem přispívajícím k silnějšímu postavení žen.

Značka vždy věřila, že každá žena, ať už je kdekoliv na světe, by měla mít přístup k cenově dostupným a kvalitním kosmetickým výrobkům, které jí umožní věřit v sebe samu, protože my za to stojíme.

Skupina ambasadorek podporujících postavení žen a inkluzivní krásu

L’Oréal Paris jako ikona francouzské krásy po celém světě představuje krásu ve všech jejích podobách. Věříme, že v oblasti krásy neexistuje univerzální řešení pro všechny: naopak, krása je zcela jedinečná. „Dream Team“ značky L'Oréal Paris tvoří ambasadorky všech národností a ze všech oblastí, od ikon filmu a módy až po hudební průmysl. Tyto výjimečné ženy jsou mezinárodními mluvčími značky, odrážejí rozmanitost našich zákazníků a pomáhají posilovat postavení každé ženy bez ohledu na její věk či původ. Tyto osobnosti, které zosobňují odhodlání a ženskou sílu, inspirují ženy po celém světě k víře ve vlastní hodnotu.

Mezi naše výjimečné tváře patří Aja Naomi King, Andie MacDowell, Amber Heard, Aishwarya Rai Bachchan, Camila Cabello, Celine Dion, Cindy Bruna, Duckie Thot, Eva Longoria, Gemma Chan, Gong Li, Helen Mirren, Jaha Dukureh, Jane Fonda, Katherine Langford, Leila Bekhti, Liya Kebede, Louise Bourgoin, Luma Grothe, Marie Bochet, Nidhi Sunil, Soo Joo Park a Viola Davis. Každá z nich svým výjimečným způsobem využívá svůj hlas a vliv na to, aby podporovala a inspirovala ženy po celém světě.

Když v našich reklamách vysloví „Protože my za to stojíme“, posilují tím odvážné poselství značky L’Oréal Paris a umožňují každé ženě oslavit její hodnotu.

Naše záležitost: Povstaňte s námi proti obtěžování v ulicích

Vždy jsme se snažili dodržovat svůj závazek v odstraňování bariér mezi ženami a jejich ambicemi a zároveň jim pomáhat kráčet svobodně na cestě k jejich osudu. Začíná to tím, že můžete kráčet – svobodně a bezpečně – na každé ulici, v každém koutě světa. Obtěžování na ulicích se děje všude, ženy ztrácejí právo cítit se na veřejných prostranstvích v bezpečí, což zasahuje do jejich každodenního života. A protože je to v rozporu se vším, co značka L’Oréal Paris představuje, 8. března 2020 spustila globální program Stand Up Against Streen Harassment. Tato iniciativa vznikla na základě mezinárodního průzkumu L’Oréal Paris a společnosti IPSOS, podle kterého zažilo sexuální obtěžování na veřejných prostranstvích až 78 % žen. Jen 25 % dotázaných přitom uvedlo, že jim někdo nabídnul pomoc a navíc 86 % osob uvedlo, že neví, jak reagovat v případě, že jsou svědky sexuálního obtěžování na veřejnosti*.

Proto se společnosti L’Oréal Paris rozhodla uzavřít partnerství s mezinárodní mimovládní organizací Hollaback!, jejíž cílem je ukončit obtěžování v jakékoliv podobě. Mezi cíle programu Stand Up patří zvyšování povědomí o problému obtěžování na ulici a posílení postavení 1 milionu lidí prostřednictvím metodiky „5D“ společnosti Hollaback – školícího programu, které bezpečně naučí, jak reagovat, pokud jste obětí, nebo svědkem obtěžování na ulici. Ke hnutí Stand Up se může připojit každý absolvováním školení na standup-international.com, a rozšířením jeho poselství na sociálních sítích zveřejněním fotografie s písmenem „D“ na ruce označené hashtagem #WeStandUp.

Program Stand Up Against Street Harassment, který se v současnosti uvedl ve Francii, Španělsku, Argentině, Kanadě, USA, Mexiku, Itálii a Indii, se bude v roce 2021 rozšiřovat i do dalších zemí. Začne ve Velké Británii a následně v Německu, Holandsku, Švýcarsku, na Ukrajině, v Řecku, Turecku, Pákistánu, Egyptě, Maroku, Libanonu, Izraeli, Indonésii, Thajsku, Chile, Polsku, Rusku, Švédsku, Dánsku, Belgii, Brazílii, Austrálii, Spojených arabských emirátech, Saudské Arábii a v oblasti Karibiku.


**Mezinárodní studie realizovaná společnostmi L’Oréal Paris a IPSOS. Údaje se shromažďovali v 8 zemích s více než 15 000 účastníky v dubnu 2019.

Get to know more about L'Oréal Paris