L'Oréal Paris, oficiální partner festivalu, staví ženy do hlavní role

Filmový festival v Cannes byl pro značku L'Oréal Paris vždy příležitostí oslavit svou rozmanitou a inkluzivní vizi krásy prostřednictvím partnerství s ikonickými herečkami a začínajícími talenty. Letos L'Oréal Paris posunuje svůj závazek vůči ženám o krok dál a uděluje cenu Light on Women. Prostřednictvím této iniciativy podporujeme tvůrkyně krátkých filmů a zasazujeme se o zviditelnění žen ve světě filmu.

OCENĚNÍ LIGHTS ON WOMEN, NAŠE NOVÁ INICIATIVA PRO ZAČÍNAJÍCÍ TVŮRKYNĚ KRÁTKÝCH FILMŮ

Letošní Festival v Cannes bude pro značku L'Oréal Paris důležitou příležitostí, jak se ve svém závazku vůči ženám posunout o krok dál. Ve spolupráci se Soutěží krátkých filmů a Mezinárodním programem pro filmové školy s hrdostí vyhlašujeme cenu Lights On Women, která ocení nadějné ženské talenty, umožní jim překonávat překážky a také pomůže změnit filmový průmysl do budoucna. Konečný výsledek vyhlásí 16. července Kate Winslet, která dokonale ztělesňuje talentovanou a sebevědomou ženu, jež působí svým charismatem i bez umělých příkras a retuší. Vítězka prvního ročníku soutěže Lights On Women získá finanční podporu ve výši až 30 000 eur. Toto jedinečné uznání jí také poskytne platformu pro větší zviditelnění a přístup k "sesterské komunitě" filmových talentů.

Ocenění Lights on Women A VÍTĚZEM SE STÁVÁ...

16. července si nenechte ujít odhalení výběru poroty a poznejte první nadějnou vítězku ceny pro tvůrkyně krátkých filmů!

SLEDUJTE NÁS ŽIVĚ NA INSTAGRAMU

"L'Oréal Paris je značkou žen a feminismu. Věříme, že ženám umožníme překonávat překážky a zároveň dlouhodobě pozitivně ovlivňovat jejich komunity."

Delphine Viguier-Hovasse, globální prezidentka značky L'Oréal Paris

30 VIZÁŽISTŮ, KTEŘÍ NA FESTIVALU VYTVOŘÍ AŽ 300 LÍČENÍ

Od zahájení až po závěrečný ceremoniál a každý den mezi nimi budou vizážisté L'Oréal Paris vytvářet líčení pro členy poroty i naše ambasadorky. Pod vedením kreativního génia značky, make-up artistky Vala Garland, navrhne tým více než 30 mezinárodních vizážistů přibližně 300 líčení. Letos poprvé se festival uskuteční uprostřed léta. To je další výzva pro naše vizážisty, kteří se budou muset při zkrášlování každého hosta vypořádat s neúprosně ostrým světlem a horkým podnebím středomořského pobřeží.

ROZMANITOST NA ČERVENÉM KOBERCI

Na červeném koberci v Cannes, známém také jako "la montée des marches" před Palais des Festivals, bude značku L'Oréal Paris reprezentovat řada výjimečných žen z různých prostředí. Naše herecké ikony a ambasadoky ze světa hudby, módy a aktivismu z různých kontinentů a kultur se sešly, aby na světové scéně ukázaly krásu rozmanitosti. Zúčastní se jí jedenáct našich velvyslanců z celého světa, včetně Helen Mirren, Leily Bekhti, Andie MacDowell a Gemmy Chan.

Pro L'Oréal Paris neexistuje jediná forma krásy a Cannes se stalo živým vyjádřením naší vize moderní krásy. Naše hluboká víra v kouzlo rozmanitosti bude letos obzvlášť silně rezonovat, protože porotě bude předsedat aktivistický režisér Spike Lee, první Afroameričan na této pozici.

Diversity Carpet

LÍČENÍ NA ČERVENÝ KOBEREC PRO KAŽDÉHO

Díky naší dvorní vizážistce Val Garland a vlasovému guru Stéphanu Lancienovi, kteří na červeném koberci krok za krokem odhalují své kreace, můžete okamžitě vykouzlit oslnivě krásný vzhled. Díky síle výrazných červených rtů s rtěnkou Color Riche nebo odvážnému pohledu s řasenkou Volume Million Lashes může značka L'Oréal Paris sdělit světu to, co chce. Protože "Všechny ženy za to stojí".

OBJEVTE NAŠE PRODUKTY S HVĚZDAMI FESTIVALU

V CANNES PŘI OSLAVÁCH KULTURY MYSLÍME I NA PŘÍRODU

Na začátku třetí dekády 21. století se filmový festival v Cannes zavázal k odpovědnosti a činnosti ve prospěch životního prostředí. Hybridní vozidla, výrazné omezení papírových tiskovin, úplné odstranění plastových lahví na vodu, recyklace, nakládání s odpady, odpovědné stravování, kompenzace uhlíkové stopy... Opatření přijatá na filmovém festivalu v Cannes jsou v souladu s kroky, které značka L'Oréal Paris podniká na své cestě za krásnějším světem pro budoucí generace.

Přejít na článek "L'ORÉAL PRO BUDOUCNOST"